Bara värre å värre!!!!!

Å heregud ta mig igenom denna kväll snabbt tack!!

Åkte från jobbet och skulle ner på stan för att köpa de sista julklapparna, bilar å folk överallt! Fick till och med göra en snabb omkörning på parkeringen för att sno en ledig plats:)

På stan går alla i snigelfart och man kommer inte förbi, trångt som den... Får knuffa och gå in i folk så att de fattar att man vill förbi!

Hittade en röd tröja på Gina igr som jag tänkte köpa för att ha på mig på julafton men glömde köpa den. Idag var jag där för att köpa den, men tror ni att det finns någon kvar?? Nej inte en enda!!!!

Gick på Åhlens, Lindexc och H&M men där fanns inte ett skit att köpa,m bara fula kläder!!  Jag får gå naken på julafton...

Gick till ett ställe för att köpa en julklapp, men nej då kan de inte ta kort... sa till hon i kassan att jaha då sket det sig.. Gick till bilen för att köra hem men ångrade mig och gick till bankomaten för att ta ut pengar och sen gick jag tillbaka dit och köpte julklappen...ganska så irriterande!!

kom hem och gick ner till tvättstugan för att hämta tvätten men tror ni tvättmaskinen vill öppna sig? Nej då... Fick prova att starta den igen och trycka på nyckeln...men gick det? Nej såklart inte!!! Tvätten blev dygnsur för att den hade startas igen... Tillslut fick vi upp den så var bara att slänga in det i den andra maskinen på centifugering... 7 minuter extra fick jag sitta i tvättstugan och stirra...

Underkläderna skulle in i torktumlaren men tror ni att torktummlaren funkar? Nej inte det heller! Blir galen!!
Betalar så mycket i hyra och i Februari ska de höja den med 2-4 procent!! Aldrig i livet! Hyresvärden får fan åka en gång i månaden och kolla så saker och ting funkar tycker jag! Älskar lägenheten och läget men med den här standarden så undrar jag hur fan jag ska göra....

Betala mera i hyra är jag då inte sugen på när det inte ens finns en tvättstuga som funkar som den borde!
Efter jul ringer jag hyresvärden å klagar!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0