Mamma 55 år!

Dagen började med att syster kom till mig från Sollefteå. Vi Shoppade lite och lunchade på Jambo. Efter det gick vi på ombonat och köpte presenter till mamma som fyller 55 år idag=) Det var bara jag och Johan som viste om att syster skulle komma hem idag, jag hade lyckats hålla det hemligt för alla i min närhet (bra jobbat till mig själv).

Jag hade sagt till mamma att vara klar klockan 18:00 för avfärd till hemligt ställe, så jag hämtade henne och körde in till stan! Hade bokat bord för sju personer på medelhavskällaren i Hudk, när vi gått in i resturangen kommer syrran, mormor, lisa och agneta och mamma fick en liten överraskning när syrran kom in:) Maten var hur god som helst och alla blev mätta å nöjda! Vi avslutade kvällen med att köpa med oss tårtor och åka till agneta och fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0