Norrland till Skåne del 2

Efter ett år i ettan i Kävlinge var det dags att flytta till något större, flytten gick in till Lund. En trea på 59 kvm ganska centralt. Sökte in till Förskollärar utbildningen i Malmö och sa upp mig från Maxi. Första dagen i skolan var jag ganska nervös, jag från en liten by i norrland skulle hitta i storstaden Malmö...hur skulle detta gå?

Väl på högskolan hittade jag min trogne följeslagare Therese:) Vi fetsade, pluggade, tränade, ja vi blev oskiljaktiga och gjorde nästan allt tillsammans.




Åtta månader senare kände jag för att skaffa mig ett extrajobb, ringde Ica Malmborgs i Lund och de ville ha mig!! Jag var med extra jobb samt sommarjobb. Fick jobbet med ett krav, att jag skulle fortsätta jobba extra även till hösten, självklart ville jag det=) Tack alla ni på Malmborgs för tiden jag fick med er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0