Norrland till Skåne del 3, den sista.

Från April 2007 till Juni 2009 bodde jag i Lund. Therese och jag hängde ofta på vårt stammisfik coffee break, det bästa cafét i Lund om ni frågar mig!

När vi var ute och festade och dansade var det oftast på Herkules inne i Lund som ni hittade oss på;)

På våren och sommaren åkte vi så ofta runt i Lomma och Bjärred med Danmarks bron som utsikt, ibland köpte vi värdens godaste mjukglass vid långa bryggan i Bjärred.


Våren 2009 bestämmde sig jag och Therese oss för att lämna Skåne bakom oss men vart skulle vi ta vägen? Jo vi tog beslutet att flytta till Gävle, så runt den 3 Juni tog vi allt vi ägde och flyttade till Norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0