Allergisk?

Börjar fundera på om jag är lite allergisk mot pälsdjur (katter). Eller, har väll inte direkt börjat fundera utom det har jag även tänkt på förut då jag hade egen katt..

Så fort jag åkte bort hemifrån och sov borta så var jag mycket bättre i ögonen, de rann inte, kliade inte och så vidare. När jag bodde i Gävle fick jag också ta ögondroppar nästan varje dag, bodde med en katt där.

Magda har två långhåriga katter, och igårkväll när jag kom hem därifrån så kliade och rann ögonen, gjorde även det hela natten och de svider och kliar fortfarande...

Tråkigt om man är känslig för katter eftersom jag vill skaffa två stycken egna nu!

Min förra katt Myra=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0