Lägenhetsvisningar!

Igår efter jobbet var jag och kollade på två lägenheter! Båda två var en och en halvor. Den första låg borta på öster och var på 42 kvm, den hade en jättemysig sovalkov som var som ett eget litet rum:) Stort vardagsrum, ganska stort kök och stor hall. Minus var att det inte fanns någon parkering till.. och att den ligger lite långt från stan.. typ 10 minuters gångväg!

Den andra lägenheten ligger vägg i vägg med den jag har nu:) Alltså min närmsta grannes lägenhet. Den är på 50 kvm och har en carport, alltså samma som jag har nu! Liten hall, sovalkov, ganska stort vardagsrum och litet kök. Men den ligger jätte centralt och jag trivs så himla bra med läget!

Det skiljer bara cirka 300:- i hyra, och det är inte så farligt! Tror det får bli den i samma hus som jag bor i nu:) Slipper jag flytta så långt, bara till dörren brevid=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0