Bilägare!!

Nu är jag bilägare=) Blev inte den svarta peugeon som jag åkte till Gävle för att kolla på utan en Peugeot 206 1,4 dynamic 5d -07!!

Han i Gävle var en riktig skojare och han var smart som hade glömt kvittot på bilen i handsfacket:) Han hade köpt den den 6 Juni och lagt ut den på annons den 7 Juni.. Vilket han ljög om, han sa att han hade haft bilen över en månad och att de hade insett att den var för liten.. Men tur som det var hittade jag kvittot i bilen och såg även att han bara gett 24.500:- för den! Han sa att han hade gett 37.000:- för den så där avslöjade vi han:) Tur att Therese körde så jag kunde snoka lite:) hehe!!

Ringde även Therese pappa och Anders och de sa att den inte var värd mer är 25.000:- så tur att vi ringde de annars hade jag blivit lite lurad....

Nej nu har jag köpt en bil i Örebro i stället och den är superfin, seriös ägare och bara 1 brukare innan:) Den hade varit på gubbens företag som sållde den och Thereses pappa åkte å kollade, gick igenom den och provade den så nästa helg får jag min lilla bebis=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0