Köpa bil?

Imorgon tar jag tåget till Gävle för att kolla på bil med Therese som sällskap:) Är ganska så nervös nu och sitter och kollar runt på vad man ska tänka på å kolla upp och sånt... Det är ju ändå mitt livs största affär...

Måste skriva ut lite papper på vad man ska kolla efter och sånt.. Är ju ingen bilexpert exakt!

Svåra bestlutt att fatta imorgon och mycket att tänka på.. blir ju knäpp i huvudet av allt som man ska tänka på!
Sen måste jag ju försöka vara lite cool så att jag inte blir lurad också måste jag pruta och hur mycket ska man pruta och sen måste man skriva papper och ringa försäkringsbolaget och fixa försäkring och ska man ta hel elller halv försäkring?? Hur ska man veta sånt??

Jag hoppas bilen är bra och att ägarna är trevliga och seriösa för i sånna fall kanske jag är bilägare den här tiden imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0