ARG, förbannad!!!!

Nu är jag arg på riktigt, riktigt j-vla förbannad är jag!! Nu får det vara nog!!!! Under 2011 har jag pluggat heltid, haft två jobb och slitit som ett djur och vad får man för det? Inte ett dugg.... Nä nu ska jag tydligen betala tillbaka 2748:- på skatten! Var in nu precis och kollade min deklaration och fy vad surt:( Bara att strunta i att äta mat i tre månader så ska det nog gå bra! Ska i alla fall utreda varför jag måste betala tillbaka.. Ska ringa mina förra jobb och undersöka saken för nu är jag arg, riktigt arg!!!!

När jag ändå är igång så fortsätter jag! Köpte dyr musli idag som verkade jättegod, stod hasselnötter, kokos och jordgubbar stort på förpackningen. Kommer hem och ska äta lite med yogurt innan träningen och jag börjar spotta, nä då är det tydligen russin i också! Kan de inte bara skriva det stort också så jag vet! Hur ofta orkar man läsa hela innerhållsförteckningen då?? Nej inte alltid! Får väll sålla ut alla russin då så går det nog bra!

Sen är jag arg på sjukvåden också! Den fungerar jag aldrig som den ska och jag får aldrig hjälp eller blir tagen på alvar... 150 spänn fick jag betala också... för ingenting... Läkaren sa att jag skulle ringa när jag kom hem och boka ett alergitest, ringer någon dag senare och då svarar en som sitter i telefonen som inte ens är läkare, har aldrig träffat mig och inte sett mina ögon. Hon säger att alergitest, då får du säkert vänta flera månader, kan inte ens skriva in dig i kön, den är jättelång! Ta en claretyn så blir det bra! Öööö vad vet hon om mig? Hon säger att jag har pollenalergi fast hon inte ens träffat mig, läkaren vill att jag gör test men hon i telefonen tycker inte det, men tillslut skrev hon in mig i kön i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0