Tack för denna tiden!

I 9 månader har du varit mitt hem och imorgon är det dags för ett nytt kapitel i mitt liv, flyttar då till lägenheten brevid dig! Hoppas de nya hyresgästerna kommer ta bra hand om dig, det förtjänar du!

I 9 månader har jag boat mig ett bo hos dig och du har alltid välkomnat mig med öppna armar varje dag efter jobbet. Men nu går jag vidare utan dig, du är så dyr och jag vill kunna spara lite pengar också, inte bara betala dig dyra pengar varje månad....

Langos kvällen 2011 hade vi hos dig, små roliga mysiga förfester har du bjudit på och du har aldrig klagat! Tack för alla månader som jag fick med dig=)

En jul har jag hunnit tillbringa med dig, med min livs första egna julgran till och med! Den julen bakade jag även mina allra första saffransbiscoutie hos dig:)

Du gav mig en walkin closet och många stora gardrober där alla mina kläder, skor och väskor fick plats och imorgon flyttar jag till en lägenhet utan walkin closet!

De flesta som besökt dig har blivit kär i dig för din charm och vindsvåningsfinhet:)

Du tog mig med storm och nu hoppas jag att din granne, min nya lgh tar lika bra hand om mig!

I natt sover jag sista natten för alltid hos dig för imorgon är det dags för ett nytt liv och ett nytt kapitel i mitt liv i min nya lgh!

Det är mormor och morfars grannan som kommer flytta in hos dig och jag vet att de kommer älska dig!

Tack för mig och jag hoppas vi ses någon gång igen!

Några dåliga bilder tagna i farten:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0